10 november 2009

Galleri FS

"Galleri FS är en bildpool som skall innehålla de bästa bilderna på Fotosidan. Här är det de enskilda bilderna som gäller och inte fotografen".

Min bild "Vättern" blev antagen! Jag är inte speciellt aktiv på fotosidan.se men jag är ofta inne och tittar på andras bilder för att få lite ideer och inspiration. Och I Galleri FS är det alltså meningen att de bästa bilderna ska samlas, så det är klart att det känns lite speciellt att få med sin bild där!

Vätternbilden har varit med väldigt många gånger här det senaste så den får nöja sig med en länk i det här inlägget.

Istället kör vi på det här självporträttet, som passar bra till dagens tisdagstema. Bilden finns också i färg.

Om ni är intresserade av fler bilder av mig kan ni hitta två här och här. Detta är dock inga självporträtt utan det är Malin som har tagit bilderna.

3 kommentarer:

  1. Självportätt är inte det lättaste (tycker jag) Men ditt var ruggit smart!

    Mvh
    Marie

    SvaraRadera
  2. Scrollade neråt och förstod varför jag kände igen bilden! Lika snygg i svartvitt!

    SvaraRadera
  3. SV: Jag förstår precis hur du menar. Jag känner väl mer eller mindre likadant.. att jag inte är någon fena på porträttfoto. Testade dock på porträttfoto i studio i måndags och jag vart faktiskt riktigt nöjd med några av bilderna men jag känner ändå att det krävs mer övning och mer övning. Man får helt enkelt ge sig på att försöka fota mer porträtt antar jag. :) Fast du hade det nog ändå lite lättare med din flickvän som modell.. det lär nog vara svårare när det är nån man inte känner som man fotar.

    Riktigt grymt att du kom med i galleri FS. =) Grattis! Jag har faktiskt skickat in en bild dit en gång men tyvärr kom den inte med..

    /Fabian

    SvaraRadera