15 mars 2010

BK Häcken - Djurgårdens IF II

Här kommer en bildbomb från gårdagens fight! Var riktigt kul att fota fotboll igen och schysst stämning trots att arenan inte var i närheten av ens halvfull. Får tacka Djurgårdsklacken för det. Tar gärna emot kritik, positiv som negativ. Fler bilder finns här!
BK Häcken-Djurgården XII Häckens back Mattias Östberg gjorde avgörande 2-1 målet.
BK Häcken-Djurgården II Härlig stämning hos Järnkaminerna
BK Häcken-Djurgården XI
BK Häcken-Djurgården III DIF gör 1-1 genom Kenndy Igboananike...det firas på ståplats.
BK Häcken-Djurgården X
BK Häcken-Djurgården IX
BK Häcken-Djurgården IV
BK Häcken-Djurgården VIII Häckens Paulinho gjorde 1-0.
BK Häcken-Djurgården VI
BK Häcken-Djurgården V

7 kommentarer:

  1. Jag gillar den sjunde bilden med all rök, man känner liksom stämningen :)

    SvaraRadera
  2. Mycket bra!! Jag blir lite stolt nästan, haha :)

    Urvalet på jk.se var väldigt bra, du har fått med alla element. Publik- och spelarbilder. Och det var ju extra kul att mina vänner bjöd på lite show med röken och allt :)

    SvaraRadera
  3. Mjaa, okej. Stod på samma läktare iaf. Men hade du gått lite mer mot mitten hade du nog fångat mig på bild. Stod hyffsat långt ner.

    Tycker du fick till schyssta bilder. Bra mix.

    Japp, sjukt spännande med slutspel, mina nerver klarar inte sånt :)

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga fotbollsbilder! :)

    SvaraRadera