16 mars 2009

Länkar

Har lagt upp en del fotorelaterade länkar i högerspalten. Jag sitter ofta och klickar omkring på olika hemsidor och bloggar och inspireras av och beundrar alla sorters bilder. Så varför inte dela med mig av de sidorna jag oftast besöker?

Om jag ska lyfta fram några av länkarna så tycker jag att ni ska ta er en titt på:

1. Naturfotoforum.se
Detta är ett forum där jag ännu inte "vågat" vara så aktiv, mest för att jag själv känner att jag inte har så mkt att tillföra. Men tjuvtitta går ju bra och gillar man att kika på djur och natur så är detta rätt plats.

2. Robert Henriksson - Som en fotograf
Finns egentligen inte mkt att säga här, klicka bara.

Bjuder på en vattendroppe också...kommer antagligen fler i morgon:

Vattendroppe, vatten, diskho

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack! haha nej det hade jag inte.

    SvaraRadera
  2. Svar: Synd med bakfokuset.. vilken version av gluggen är det du har? första eller andra? ja det är lite delat det där med gatufotografering.. jag tycker bäst om att gå med fler fotografer hellre än att gå ensam.. folk brukar bli så förskräckta när dem märker att man fotar dem.. hehe man får lite mer pondus och vågar mer när man är flera som fotar och folk ser mer på det med ro. fast det där med att folk blir skraja när man fotar dem på gatan kanske är mer av ett stockholmsfenomen.. folk känner sig så hotade här på nått sätt.

    SvaraRadera