15 april 2009

Inlines

inlines, vår, vättern, vätterstranden, jönköping, grilla

5 kommentarer:

  1. Verkligen en jättebra bild och den gör sig helt rätt i svart-vit! :)

    /Fabbe

    SvaraRadera
  2. förresten blev ditt objektiv bra efter kalibreringen?

    Läste idag på fotosidan att det är jättemånga som har problem med front eller bakfokusering med sigmas 70-200. Riktigt tråkigt eftersom den har potentialen till att vara en riktigt bra glugg men betyget sjunker ju en aning eftersom den lider så av variationer i kvalitén från exemplar till exemplar. Gjorde ett test idag och mycket riktigt bakfokuserar mitt ex. även lite men tur nog så kan jag justera det genom kamerahuset så att skärpan sitter där den ska.

    /Fabbe

    /Fabbe

    SvaraRadera
  3. mkt fin bild där :) jag gillar dammet i bakgrunden och kontrasten

    SvaraRadera
  4. sv: Jag tror med att jag är rätt ute :) Det är ju bra att satsa på att utveckla det man är bra på och ska jobba med.

    SvaraRadera
  5. Bra fångat, gillar den skarpt!

    SvaraRadera