22 juli 2009

Fotboll

Mer fotboll. Anledningen till att fota matchen i lördags var för att få bilder till mitt portfolio. På en eller annan nivå så vill jag syssla med sportfoto, förmodligen som en hobby och om det går bra extra inkomst.

Även om första prioritet låg på att få många fina bilder så lyckades jag med lite kreativitet sälja en bild och det har verkligen gett mig blodad tand.

Här är fler bilder:
Sverige-Kina, Lotta Schelin, Stadsparksvallen, Stefan Persson, sportfotograf
Sverige-Kina, Lotta Schelin, Stadsparksvallen, Stefan Persson, sportfotograf
Sverige-Kina, fans, jönköping, Stadsparksvallen, Stefan Persson, sportfotograf
Sverige-Kina, Caroline Seger, Stadsparksvallen, Stefan Persson, sportfotograf
Sverige-Kina, nickduell, Stadsparksvallen, Stefan Persson, sportfotograf

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack! Ja den var med på blogg.se:s förstasida, så det är därifrån alla kommerntarer kommer!

    SvaraRadera
  2. Riktigt häftiga bilder måste jag säga! Verkligen "in action" :)

    SvaraRadera