05 augusti 2009

Flugvikt

Fluga Stefan Persson fotograf Jönköping

6 kommentarer:

  1. Snygga bilder i en snygg blogg, sånt gillas :)

    SvaraRadera
  2. Tack va roligt att höra det just från dej, det gjorde min dag :)Är nog porträtt jag gillar mest att fota, iaf denna ljuva sommartid, sen på vinter här i norr blir det lite värre.
    Kommer titta till dej igen, så fort du lagt upp nåt nytt, ser jag fram emot :)
    Ha en fin fredag och helg!

    SvaraRadera
  3. Hur får du insekterna att vara stilla? Alltid när jag tar fram kameran flyger dom iväg.

    SvaraRadera
  4. Härlig bild och trevlig sida. Hoppas din dag blir toppen som min, strålande sol ute i min norrlänska stad Kiruna och jag hoppas jag kommer ut och fotografera en söt tjej i morgon som vi har planerat. :)

    SvaraRadera
  5. haha klockren bild! kompositionen är riktigt bra! gillar det!

    /Fabbe

    SvaraRadera